Aftellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sandra Venekamp - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sandra Venekamp - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Hallo!

Nou, dat is het dan. Mijn vakantie op mijn werk is nu een feit! Wat leek het nog ver weg maar wat is het snel gegaan.
Aanstaande zaterdag stap ik in het vliegtuig. Om via London en Johannesburg naar Durban te vliegen. Een lange lange reis maar dat heb ik er graag voor over. Ik verblijf in St Lucia in de provincie KwazuluNatal.
Hier ga ik 4 weken lang werken/meehelpen in het Healthcare Medical Hiv/Aids project.

De voorbereidingen zijn gedaan, van een paspoort aanvragen, papierwerk invullen, vliegtickets regelen, reisspullen kopen tot engelse lessen volgen etc... etc...
De komende dagen ga ik heerlijk rustig in mijn huisje rommelen en rustig aan inpakken.

Ik heb er echt veel zin in! Can't wait till Saturday :)



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 6067

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 01 December 2014

Vrijwilligerswerk Zuid Afrika

Landen bezocht: